Gdy szukasz nowych sposobów na zwiększenie widoczności swojej firmy, możesz rozważyć marketing za pośrednictwem poczty e-mail.
Kampanie e-mail marketingowe mają długą historię udanych interakcji między firmami a ich klientami. Ten artykuł zawiera kilka technik, które pomogą Ci sprawić, że e-mailowa kampania marketingowa Twojej firmy odniesie sukces.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Jeśli masz obrazy lub grafikę, umieść je po lewej stronie wiadomości e-mail. Upewnij się, że element wezwania do działania jest zawsze po tej stronie. Badania wykazały, że ta lokalizacja generuje prawie dwa razy więcej kliknięć prowadzących do Twojego produktu, usługi lub witryny niż umieszczenie tych elementów gdziekolwiek indziej.Używaj listy opt-in tylko podczas wysyłania e-maili marketingowych do swoich klientów. Jeśli tego nie zrobisz, ryzykujesz utratę zaufania klientów i osób, z którymi wchodzą w interakcje, tworząc złą sławę dla Twojej firmy. Ponadto możesz znaleźć się na czarnej liście dostawcy usług internetowych, co może mieć katastrofalne skutki dla Twojej firmy.Dostosuj swoje e-maile i strony docelowe dla użytkowników mobilnych i tych korzystających z komputerów stacjonarnych. Pamiętaj, że smartfony mają małe ekrany, które mogą nie być kompatybilne ze sposobem formatowania wiadomości e-mail. Przytnij szerokość, aby Twoje e-maile mogły być czytane przez użytkowników bez konieczności zmiany ich rozmiaru.Poinformuj klientów, jak dodać swój adres e-mail do „listy bezpiecznych nadawców”.
Wiele osób nie wie, jak zapobiec wysyłaniu niektórych wiadomości e-mail do ich folderu ze spamem.
Poinformuj ich, jak temu zapobiec i zachęć ich do dodania Cię do swojej książki adresowej.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile. Kiedy są wakacje, spróbuj dostosować swoje e-maile do okazji. Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem. Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł nawiązujący do świątecznego motywu.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to narzekanie.Kładzenie nacisku na kampanię e-mail marketingową okazuje się mądre, gdy przychodzi czas na rozwój firmy. Zastosuj porady podane w powyższym artykule, aby Twoja kampania e-mail marketingowa wyróżniała się na tle konkurencji. Kontynuuj poszukiwanie nowych metod zwiększania atrakcyjności e-maili dla klientów.