Kiedy myślisz o marketingu, jednym z najnowszych sposobów na pokazanie swoich rzeczy jest wideo.
Wideo pomaga ludziom Cię zobaczyć i daje im możliwość uświadomienia sobie, że za Twoją witryną stoi prawdziwa osoba. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby wykorzystać marketing wideo do maksymalizacji zysków.Nie zakładaj, że handlowcy w Twojej firmie najlepiej będą wyglądać przed kamerą. Znajdź w biurze osobę, która ma najlepszy uśmiech i niech będzie twarzą firmy. Nikt nie musi wiedzieć, że rzecznik prasowy Twojej firmy jest woźnym lub sekretarzem.Pomóż potencjalnym klientom znaleźć Twoje filmy, używając silnych słów kluczowych. Jeśli masz kanał YouTube, poświęć trochę czasu na napisanie opisów wszystkich swoich filmów i udostępnienie linków do swojej głównej witryny. Wybierz silne słowo kluczowe, z którego potencjalni klienci będą korzystać podczas wyszukiwania filmów na tematy związane z Twoimi produktami.Umieść swoje treści wideo na YouTube i połącz je z powrotem do swojej witryny. Może to sprawić, że Twój film będzie widoczny dla szerokiej publiczności i potencjalnie zostanie udostępniony i przeniesiony na pierwszą stronę. Rodzaj ekspozycji, jaki zapewnia YouTube, częściowo dlatego, że jest własnością Google, jest ogromny.Jeśli nadal eksperymentujesz z marketingiem wideo, powinieneś wybrać niewielką grupę klientów i poprosić ich o obejrzenie Twoich filmów i przekazanie informacji zwrotnej. Jest to dobry sposób, aby upewnić się, że Twoje podejście do marketingu wideo jest odpowiednie dla grupy docelowej, do której kierujesz.Nie bądź zbyt skomplikowany w swoich filmach. Jeśli użyjesz wielu terminów technicznych i języka branżowego, znudzisz swoich widzów.
Twórz swoje filmy dla laika.
Jeśli wymagany jest język techniczny, zrób drugi film, aby zapewnić głębszy wgląd w temat dla bardziej zaawansowanych widzów.Rozpocznij swój film od powiedzenia widzom, czego ich nauczysz lub podziel się z nimi. Następnie wypełnij swoją obietnicę i dostarcz zawartość. Jeśli jasno określisz, co zamierzasz zrobić, a następnie to zrobisz, widzowie z większym prawdopodobieństwem ponownie obejrzą Twoje filmy.Wszystkie Twoje filmy powinny być jak najbardziej ponadczasowe. Mówiąc o premierze produktu lub nowym produkcie, może być trudno zrobić film, który ludzie będą chcieli obejrzeć za 6 miesięcy od teraz. Jeśli skupisz się na produkcie, a nie na dacie premiery, stworzysz film, który ludzie będą oglądać w przyszłości.Może nie będziesz gwiazdą swojego programu, ale musisz znaleźć dobrego rzecznika lub maskotkę, która pomoże promować swoje filmy. Postaraj się znaleźć kogoś, kto mówi naturalnie i ogólnie sprawia, że ludzie wokół niego czują się komfortowo. Ludzie chcą oglądać kogoś, komu mogą zaufać.Kontaktuj się z widzami w YouTube, włączając komentarze. Powinieneś regularnie przeglądać swoje komentarze i odpowiadać na pytania lub po prostu dziękować użytkownikom za ich opinie. Nie wahaj się usunąć negatywnych komentarzy, aby użytkownicy czuli się komfortowo dzieląc się swoją opinią. Powinieneś także zwracać uwagę na każdy film opublikowany jako odpowiedź na Twoje i być może polecać go, jeśli jest związany z Twoim tematem.Marketing wideo to coś nowego i popularnego. Marketing wideo to technika, która łączy Cię z klientami, a także przyciąga nowych klientów. W przypadku marketingu wideo możliwości są nieograniczone, więc skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, aby dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać wideo w marketingu.